Het Hacker Report beschrijft de meer dan 300.000 personen waaruit onze hackercommunity momenteel bestaat. Het laat zien waar hackers wonen, wat hen motiveert,...
Het verbeteren van elk facet van de klantervaring is vandaag de dag een mantra geworden voor bedrijven. Het traditionele callcenter heeft plaatsgemaakt...
Verbeter uw applicatiebeveiliging door onderstaand advies op te volgen om bugpremies en crowdsourced penetratiestesten op te nemen in uw DevOps-pijplijn....
In het tijdperk van de klant zijn het niet de leidinggevenden die beslissen hoe klantgericht hun bedrijven zijn – de klanten doen dat. Klanten verwachten...
Lawaai speelt een belangrijke rol bij een verminderde motivatie van personeel en veroorzaakt vaak een lager niveau van productiviteit. Het is tijd om geluidsproblemen...
Bedrijven en organisaties hebben vaak niet de tijd of gekwalificeerde medewerkers voor de uitvoer van goed (IP)Telecommunicatie - Beheer en/of Management....
Waar werken uw werknemers? En welke problemen ondervinden zij wat betreft geluidshinder? Met een gedistribueerd en vaak mobiel personeelbestand, kan een...
Hosted telefonie van HPS Connectivity Solutions biedt een volledige en volwaardige invulling van uw telefoniebehoefte zonder de noodzaak van grote investeringen...
In deze whitepaper gaan we in op onze ervaringen met het eerste Agile project binnen een internationaal telecommunicatie bedrijf en de diverse uitdagingen...
Het is nu nog eenvoudiger om geluidshinder aan te pakken en uw collega’s die binnen en buiten het kantoor telefoongesprekken voeren te ondersteunen....
Gartner heeft onlangs de 2015 Magic Quadrant voor Contact Center infrastructuur uitgebracht, een jaarverslag dat verschillende contactcenter infrastructuur...
We gebruiken cookies om een optimale gebruikerservaring te kunnen bieden. Wanneer u doorgaat, gaan wij ervan uit dat u ermee akkoord gaat dat uw webbrowser alle cookies van onze site ontvangt. Bekijk onze cookies policy voor meer informatie over cookies en hoe u deze kunt beheren.