Genesys
flow-image

CX verbeteren met trajectmeting

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

Ervaring is een belangrijke onderscheidende factor voor bedrijven in alle sectoren. En uw klanten verwachten dat u vergelijkbare klantervaringen (CX) levert als CX-pioniers Amazon, Google en Netflix.

Maar om aan die verwachtingen te kunnen voldoen, hebt u een betere manier nodig om CX te beheren en te optimaliseren. Dat is klanttrajectbeheer.

Download dit e-boek om te ontdekken waarom traditionele benaderingen niet langer volstaan en waarom klanttrajecten de toekomst van CX-beheer zijn.

U leert:

  • Wat trajectbeheer is
  • Drie primaire mogelijkheden van het trajectbeheerraamwerk
  • De zeven belangrijkste trajecten om te beheren, te meten en te optimaliseren
  • Tips om trajectbeheer in uw organisatie in te voeren

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorie├źn Software, ERP, Databases, Data Management, Applicaties, Besturingssystemen, CRM, SaaS, Databases, Documentbeheer, Bedrijfssoftware, Systeem ontwikkelingstools, Enterprise Resource Planning ( ERP ), Groupware, Workflowsoftware, Samenwerkingssoftware, Open source, Productiviteitssoftware, SAP, All-flash, Flash, EMC, Zorg, Applicaties, SaaS, Software Defined, Cloud, Artificial Intelligence, XLA, ServiceNow