Genesys
flow-image

Een betere businesscase voor CX-transformatie bouwen

Deze bron is gepubliceerd door Genesys

De gestage evolutie van het contactcentrum is voorbij. Daarvoor in de plaats komt een snelle revolutie in de verwachtingen van de klant, die een ongekende flexibiliteit vereist. Om te kunnen floreren, hebben organisaties in alle sectoren innovatieve strategieën voor klantervaring (CX) nodig, plus de technologie om die uit te voeren.

CX-transformatie is van cruciaal belang en daarvoor moet de steun van het leidinggevende team verkregen worden met een overtuigende businesscase. Maar door de revolutie die korte metten maakt met de conventionele CX-wijsheid, veranderen ook de vereisten voor het verkrijgen van de goedkeuring van stakeholders. 

U hebt een nieuwe aanpak nodig. 

Deze praktische gids bevat vijf belangrijke strategieën om een overtuigende businesscase op te stellen die aantoont dat de investering de moeite waard is.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorie├źn Hardware, Software, SaaS, ERP, Cloud Computing, Server, Opslag, SDDC, Mobiele apparaten, BYOD, Server, Opslag, Netwerkhardware, Data Warehousing, Datacenters, Bladeservers, Storage Area Networking (SAN), Cloud ERP, Cloud